2010. július 16., péntek

julius 16 pentek

Kedveseim,

Tegnap megprobaltam gyalogolni, menten is 7 km-et , de utana busz.
Ma Logronobol busszal jottunk ki, Naverette-ig is onnan mar gyalog. ez mar 17 km lett, de eredmenyei is. Tok el vagyok keseredve, hogy megint lett a bal talpamon egy volt holyag mellett egy ujabb. Mar Naraje-en tul vagyunk egy kis faluban Azofra a neve es nagyon kedves.

Ne haragudjatok , de nincs kedvem tobbet irni, megyek holyagbokdosni.

Apu/Geza

Anyu, biztos ir, most templomban van en nem tudtam lemenni vele.

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!


    Ádám hazajött, itthon minden rendben. :)

    Jaj, de Apu nem tartottad be a három napot.
    Lehet, hogy az kéne, hogy egy napot mész, egyet buszozol vagy ilyesmi.

    Sok puszik!

    Zs

    VálaszTörlés
  2. Apu, ne keseredj el!
    Végülis az Istennek mindegy, hol vagyunk, többféle úton meg tudja csinálni, amit szeretne. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Gondolom már alszotok. Ádám egyben hazaért, bár Zsófi biztos ír majd. Géza, holnap inkább buszozzál, nem a nyomorékság a cél! Biztos vagyok benne, hogy így is nagyon értékes a zarándoklatod.

    Sok puszi Márta

    VálaszTörlés
  4. Soha nem gondoltam volna hogy eljüttökk idáig nekem nem lenne enyi lelki erőm mint nektek.
    Drukkolok nektek HAJRÁ!

    Adam

    VálaszTörlés